Långhelg

Fredag igen, skönt! I eftermiddag åker Olle och Freddan till Atlanta på hockey. De ska bila dit, 7-8 timmar, och de får sällskap av 2 pappor och 3 andra barn i bilen. Cupen håller på tills måndag, så först måndagkväll/natt är de hemma igen. Tur att även tisdag är ledig för barnen.
I tisdags hade jag en riktig slappardag. Låg på bryggan och läste bok

Hade sällskap av Molly, som höll till på båten

I onsdags skulle bilen servas, så Patricia följde med mig, och under tiden bilen fixades gick vi på International Plaza och shoppade. Fyndade på Victoria´s Secret, H&M, Abercrombie och Hollister. På kvällen tog vi med oss Tommy o Freddan och gick på bio. Vi såg "The girl with the dragon tattoo" och den var bra!
Igår fick jag ett ryck och rensade ur min garderob. Så skönt att få det gjort. Även Ida rensade sin garderob när hon kom hem från skolan. Så nu ligger det stora klädhögar som väntar på att bli bortforslade till nån insamling, får se hur lång tid det tar innan det händer.......
Nu ska jag ta tag i denna fredag och börja med ett Zumba pass, ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Toja

Stackars dig som måste befinna dig i detta eländiga väder - och tvingas ligga på en brygga vid vattnet med solen skinande och läsa en bok. Så mycket bättre att sitta inne o höra stormbyarna vina och hagel och regn smattra mot rutan och läsa i evigt mörker. Men det är klart, alla kan ju inte ha det så bra som vi här hemma i Sverige - någon måste ju leva det hårda livet i Florida.....(avis - jag???? nääää inte alls....:)))

Synd att du inte rensade garderoben innan ditt Sverigebesök för du hade mer än gärna fått dumpa dina kläder här. Då hade jag kunnat dumpa mina någon annanstans....

Håller med om att det är väldigt skönt med fredag. Ser fram emot en ganska lugn och slapp helg.

Trevlig helg - och skål för fredagen!

KRAM

2012-01-13 @ 19:14:05
Postat av: Alexandra

Du kan skicka över kläderna hit vettja ;)

2012-01-13 @ 19:18:51
Postat av: Carina

Kom hit o ta för er av kläderna, ni är så välkomna!:)

2012-01-13 @ 21:31:20
Postat av: Alexandra

Det vill jag med veta.. Måste bara få ihop lite(mycket) mer pengar! Men jag sparar för fullt ska ni veta:)

2012-01-13 @ 21:38:24
Postat av: Marie

Halloj!

Om "min" favvoblus från Odd Molly ligger bland det utrensade, skicka med mina spanx;)



Håller med Toja, stackare vad du får genomlida! Tacka vet jag vädret här nu, storm, hagel, snö, regn allt i en salig blandning!



Ha en skön helg!

Kramar

2012-01-13 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0