Torsdag

Hej o hå, veckan går, redan fredag imorgon och då är barnen lediga från skolan. Det är dags för årets marknad! Barnen är måttligt roade av den, men jag tycker det är jättekul:) Dessvärre har jag tid hos frissan på förmiddagen imorgon, men det får bli en sväng senare på dagen. Ska plocka ur mina extensions. Jag har pillat ur de flesta på egen hand, så jag undrar hur lite hår jag kommer ha kvar när bara mitt återstår....! Usch gillar inte o va korthårig......Vill ha långt tjockt fint eget hår!
I måndags åkte Åsa och jag till Ikea. Lunch såklart och sen fika på semla, så gott! Jag köpte en ny matta (Molly har ju ätit upp den vi hade) och Åsa köpte en massa bra att ha saker:)
Den såg torr o trist ut, men smakade ljuvligt!

I tisdagskväll bjöd jag hem tjejerna på sushi. Mia var tyvärr sjuk, så det blev Åsa, Patricia o jag.
Sushi för 3 personer?:)


Igår hängde vi mest här hemma, jag och Molly. Fast det blev ett svettigt Zumba pass på morgonen och ett varv runt sjön senare på eftermiddagen. Hade ångest över min lunch som bestod av en hel påse ostbågar, som Åsa snällt nog hade med sig kvällen innan......

Oj höll på o glömma, GRATTIS igen till Marie som fyllde i tisdags!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Gud vad gott med sushi! Äntligen har det öppnat en sushirestaurang i Mjölby:)) Så på lördag blir det sushi för oss! Här ska städas ikväll för det går knappt att ta sig fram här och imorron ska Ivar ha filmkväll här, så vi har inhandlat massa med snacks o läsk:)

Ha det så bra, hälsa! Kram kram

2012-02-09 @ 15:50:20
Postat av: Marie

Ha ha ha, ostbågar till lunch! Nu känns det mycket bättre för mig som åt det igårkväll;)

Sushi? Hmm, har faktiskt aldrig testat det. Är det såå gott alltså? Kanske får testa det nu då när det finns i Mjölby;)

Nu ska jag kolla på Biggest Looser Sverige. Ha det gött, så Skypar vi i helgen! Hälsa alla!

Kram

2012-02-09 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0