Söndag

Det har varit en underbar helg, trots grått o trist väder idag. I fredagskväll käkade vi middag på Ruby Tuesday och sen gick vi på bio, Freddan, Ida, Olle och jag. Vi såg Wanderlust med Jennifer Aniston och Paul Rudd och Malin Åkerman. Helt ok film, rolig, men This means war som jag såg förra helgen var bättre.
Igår hade vi fullt hus här hemma. Ida hade Rachel och Alicia över, och Olle hade Ty, Joey och Casey. Vi grillade och senare på kvällen kom Patricia och Tommy förbi en sväng.
Tjejerna

Killarna

Hela gänget


Nu kollar Freddan på Filips match online på datorn. De ligger under med 2-5, men det är ingen match som betyder något. Det gjorde däremot matchen igår, och den vann dom med 4-1. Filip skickade mig det här kortet idag, visst ser det mysigt ut!


Ikväll är det Oscars galan, kanske får bänka oss framför tv:n till det eller en film. Känner inte för att laga nån mat, så pizza känns lockande, vi får väl se vad kocken bestämmer.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Vilka kontraster! Sol o varmt hos er, o några timmar bort snö o kallt! Jag föredrar nog sol o värme! Fryser så in i h.....e idag, kallt o grått, och lite snö......

Annars så har vi haft en lugn o skön dag Hugo o jag. Martina var här o fikade lite förut. Hugo är just nu o leker med Tilde. Jag passar på o läsa o surfa lite. Ska väl iofs börja med maten, vad nu det ska bli?

Ha det gött, o hälsa alla!



Kram

2012-02-27 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0