Gokväll från tv-soffan

Lightning spelar mot Winnipeg och ligger under med 0-2 efter första perioden. Freddan, Olle och jag ligger i soffan och kollar. Molly är oxå här och Ida är på sitt rum.

Har inte gjort nåt särskilt idag, blev en sväng till Walmart efter dagens varv runt sjön med Patricia. Imorgon är det äntligen fredag och helgen ligger helt öppen, underbart! Det enda som är inplanerat just nu är Idas första sånglektion på lördag, spännande! Fredrik och hon var och hittade ett ställe i lördags, hoppas det blir bra. Det här har hon väntat länge på! Vi skypade med Filip förut och han skulle iväg och spela volleyboll, nåt event på skolan, och imorgon är dom lediga. Nästa helg kommer Filip hem för springbreak. Han har ledigt hela mars, så han blir hemma mer än 3 veckor, vi längtar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!



Ser skönt ut u soffan;)

Spännande med sånglektioner! Kör hårt Ida;)



Här är helgen också helt oplanerad. Lotta, Frida o jag skulle ju åkt till Göteborg för att fira Petras 40-årsdag, men Lotta ligger i influensa, så vi får skjuta på det. Jonas ska på aw ikväll, så Hugo o jag skabara slappa;)



Såg du på Hanna Ws youtube inlägg o hennes dagbok? Vad tycker du? Ha ha ha ha, hoppas hon är fejk, då är hon verkligen lysande! Är hon på riktigt..... stackars henne. Jag skulle nog inte visa mig ute själv om jag vore henne;)



Ha en underbar lat o skön helg!

Hälsa alla!

Kram

2012-02-24 @ 09:26:43
Postat av: Toja

Kul med sånglektion!!! Ida skulle behövas i startfältet imorgon i Mello, lät segt när jag lyssnade på förhandsminuten..... Men om några år kanske Ida :).

Skönt för er med en ledig och öppen helg.

Här kommer klockan ställas extra tidigt imorgon bitti då det bär av till Askersund för Sara och fotbollscup. Sedan är det fest i Skogssjön - så det blir tight - men kul. Men knäppa jag har ju lite ångest över att missa mello, ha ha.... Inte samma att se det i efterhand.

Vi hörs och syns kanske under dagen!

Kramar tills dess!

2012-02-24 @ 11:22:47
Postat av: Anonym

Hej Carina! Pia här, Adrians mamma :)

Har du en mailadress jag kan kontakta dig på, vet att jag haft den men tappat bort den...

Du kan maila mig på [email protected]

Kram

Pia

2012-02-26 @ 09:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0