Från minusgrader till 30+

Jag blir lika fascinerad varje gång, att temperaturen kan skifta så mycket så snabbt. Natten till måndags var det frost, och idag när vi var uppe på Saddlebrook Resort och Spa med Zumbagänget, så var det minst 30 grader varmt!
I vårt Zumbagäng så har vi bl.a 3 helt underbara damer. De kör viktväktarna och tränar zumba och har gått ner massor i vikt. Kathy fyllde 60 år igår, (hon har gått ner över 30 kg!) så idag träffades vi och käkade lunch tillsammans. De andra hade varit ute i god tid och bokat in sig i spa avdelningen på massage o ansiktsbehandlingar. Men när Patricia och jag väl ringde fanns det inga tider kvar tyvärr. Patricia var dock hurtig och tog en simtur!
Jag svalkade mig med en sangria:)




På eftermiddagen åkte Olle och o jag till Wiregrass, hade lovat honom nya gympadojor. Kanske borde vi köpt vinterkängor oxå, för imorgon åker vi till Boston! Sista hockeycupen för säsongen och med det här laget. Till våren och hösten vet vi inte hur det blir. Det är Olle och jag som åker den här gången. Freddan är i Philadelphia nu, men kommer hem imorgonkväll igen, till Ida och Molly. Tobbe är snäll och tar hand om Molly under dagen.
Skypade precis med Filip och de förlorade med 4-5 idag. Snodde den här bilden från facebook på Filip och Rikard, så fina! Rikard fyllde 18 år i lördags och fyllde år gjorde även Henke! (dock inte 18;) GRATTIS igen till er båda!


Nu är det dags o sova! Klockan ringer som vanligt 06,26 och flyget till Boston lyfter 10,30.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Vilka snygga killar!!;)

2012-02-17 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0