Bilder från förr

Olle slutar 5:an till sommaren och lämnar då elementary school för att börja middle school i höst. Det är mycket kul aktiviteter för femmorna nu innan avslutningen och b.a skulle vi skicka in ett foto från när de är små. Vi har dessvärre inga foton med oss hit, de ligger nedpackade flyttkartonger i Sverige. Så jag skickade iväg en förfrågan till nära o kära och Jenny skickade över lite smått o gott:)
Hanna och Olle

Så söta! Vigge i bakgrunden


Hmm....ja men det är 18 år sen snart! Filip nyfödd:)

Det här fotade jag ur Marie´s fotoalbum i julas, lilla Ida

Visst är det kul med gamla kort!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga kort!!!!!

Men visst känns det som om det var igår..;)

Kram <3

2012-02-29 @ 07:53:23
Postat av: Toja

Men så söta kort - och vad unga ni var 1994 :)

Nu blev jag inspirerad av att ta tag i alla gamla kort.

Kram

2012-03-01 @ 14:33:20
Postat av: Alma

Vad söta dom är!!!!!! :) :) :) skakar er

2012-03-01 @ 17:10:21
Postat av: Alma

Jag mennar saknar er

2012-03-01 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0