Sol och shopping i väntan på Tomten!

Fam Johnson är här och resan gick toppen! Första dagen blev lugn och skön här hemma. Vi åt frukost länge och väl, tog ett varv med Molly runt sjön och så solade vi en stund på bryggan. På eftermiddagen blev det manikyr och pedikyr, tånaglarna är nu röda och julfina. Filip landade vid 17, så nu är alla på plats!
På kvällen grillade vi och Åsa och Oscar kom över och åt med oss, mysig kväll.
Idag har vi oxå passat på att sola lite på förmiddagen, för imorgon kommer en kallfront in. Från 26 grader ner till 16 grader....Tog Filip till doktorn då han varit dålig i nästan en månad, penicillin mot bihåleinflammation.
På eftermiddagen avverkade jag och Jenny TJMaxx, Ross och Marshall´s och fick en del julklappar inhandlade. Mötte upp med resten av gänget på GrillSmith i Wiregrass, och nu är vi hemma och tittar på XFactor finalen. Imorgon har vi sista skoldagen innan jullovet, men Ida ska få stanna hemma. Det är en massa rykten som florerar, och med tanke på vad som hänt, så känns det onödigt att gå. De kommer ändå inte ha vanliga lektioner, utan mest se på film. Sen ska ju jorden gå under med......
 
 
Imorgon ska vi fortsätta julklappsshoppingen och förhoppningsvisa bli klara. Var och en köper en julklapp till en person som vi lottat,  sen ska vi spela julklappsspelet och då ska vi bidra med 3 klappar var till det. Sen har vi ju Filip som fyller 18 år på självaste julafton.

Kommentarer
Postat av: Syster malin

Jaa, å vad bra att jag kom ihåg att skicka med present till Filip då...eller nåt annat oxå för den delen;)) Jag trivs visst för bra på min praktik så jag glömmer allt annat..:) Ha det så bra allihopa, kram!!

2012-12-21 @ 14:41:30
Postat av: Toja

Härligt att se att ni nu alla är på plats o att ni har det varmt o skönt.
Nu har jag gått på min ledighet o det känns så skönt. Nu blir det fix i helgen o förbereda allt till på måndag. Mysigt med jul. O här snöar det nu o lägger sig fint igen efter töandet tidigare i veckan. Nu är det som det ska igen :)
O jorden gick inte under idag - hurra!!! ;))
Ha det så bra o hälsa alla!
Kram kram

2012-12-21 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0