GRATTIS till Filip som fyller 18 år, och GOD JUL!

Sitter uppe och väntar på Filip och Viktor som är på fest, hoppas de kommer snart så jag oxå får sova....Imorgon ska vi upp och sjunga för Fille och fira hans födelsedag, innan det blir julfirande. Jag har precis tagit ut tårtbotten ur ugnen, Farmors tårta är beställd. Dessvärre får jag börja om från början imorgon, helt misslyckad blev den! Hade fel bakplåtspapper, så den går ej att få loss......
Köttbullarna är rullade, Jansson är klar och resten av julmaten har vi under kontroll, vi har minsann varit effektiva idag. Vi har även hunnit med att skjutsa Åsa och Oscar till flygplatsen, shopping på International Plaza, en tur på sjön, och middag åt vi på Macaroni Grill.
Nästan alla julklappar är inslagna, men givetvis tog pappret slut, så det får bli en sväng till affären imorgon trots allt. Vi trodde vi skulle slippa det, då vi åkt i omgångar och handlat "det sista" hela dan.
Ville bara skriva ett par rader och passa på att önska alla en riktigt GOD JUL!
 
 

Kommentarer
Postat av: Toja

God Jul på er alla och ett stort GRTTIS till Fille på myndighetsdagen. Hurra hurra!
Sitter uppe själv i tidig morgon o njuter av lugnet innan dagen tar vid. Här har det snöat ytterligare någon dm inatt så snart ska jag väcka Mange så han får ut o skotta :)
O sen ska jag ställa mig i köket o sätta igång med sista fixet innan huset intas av alla goa familjemedlemmar!
Ha nu en riktigt bra dag - hoppas vi kan få till en Skype lite senare då vi är många här som vill önska er en god jul o som vill sjunga lite Ja må han leva.
Kramar till er alla!

2012-12-24 @ 07:58:54
Postat av: Marie

God Jul!
Ett stort grattis till Filip på 18-års dagen!
Som sagt, här snöar det för fullt. Jonas är på väg ut och ska skotta. Undrar just om det är nån idé, när det liksom vräker ner..... Rebecca åkte nyss ner till Konsum, hon ska jobba 10-15 idag. Hugo kollar på Star Wars (såklart!) och jag ska börja med maten. Mamma, pappa och Alexandra kommer och åter vid 12.30 Sen är det dags för mig att dra till jobbet, tänkte att skidor är ett bra färdmedel idag;) Jag jobbar 15-21. Ja, ingen rast ingen ro bara för att det är Jul inte......

Ha en riktigt varm, solig, stressfri och ledig Jul och födelsedag!
En skype om vi hinner innan jag åker! Ring isf vid 8-8.15 er tid;)

Kramar från ett snöigt Skänninge

2012-12-24 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0