Swedes are in da house!

I torsdags förra veckan kom Pia och Adrian till Florida. De landade i Orlando, så jag skjutsade Olle till deras hotell där de bokat in sig till söndag. Helt otroligt vilken timing vi hade. Olle och jag kör in på hotellets parkering, går ur bilen och går mot ingången, då kör en shuttlebus upp och ur kliver Adrian och Pia! Vi käkade middag tillsammans innan jag åkte tillbaka hem, och Olle stannade kvar och fick gå på både Universal och Adventure Island.
På söndagen kom de hem till oss och vi hann med en sväng på sjön med båten innan Fam Nordberg med kompisar från Vallentuna kom på middag. Det blev grillade hamburgare med tillbehör och en supertrevlig kväll. Men inte nog med det, även Rikard landade på söndagkvällen, så Filip hämtade upp honom på flygplatsen.
Bad innan middagen. Mulet, åska och regn.....Pia och Adrian har även fått uppleva ett rejält åskoväder, i måndagskväll. Det är galet vad det kan åska här.....

Päivi, Mia, Gnu, Olof, Freddan, Adrian, Olle och Pia

Ida, Vendela, Becca, Olivia och Alva

Dagen innan åkte jag och Freddan till stranden. En helt underbar dag hade vi!
Klarblå himmel och kritvit sand, Clearwater Beach


Nu ska Pia och Adrian åka till stranden och bo där ett par nätter. Igår hade vi tänkt Vattenlandet, men det blev shopping i Ellenton istället. Filip, Rikard, Olle och Adrian hann även med ett ispass innan vi åkte hem. Vi avslutade kvällen på Wiregrass med ytterligare lite shopping och sen middag på Primebar.
Idag blir det för mig att hugga tag i hemmet och tvätten.......
Fredrik åkte till Chicago igår men kommer hem ikväll igen.



Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh herregud vad den stranden är härlig!! Idag åkte Hilma, jag o Stina till mamma o pappa o fikade o badade, sen träffade vi Mia, Andrea o Noel så då spelade mamma o jag minigolf med dom, jag kom tvåa o mamma sist..:)Ikväll har Martin, Hilma o jag provat nya restaurangen på Viringe, jättegott, buffé med allt från sushi till spaghetti o köttfärssås:) Nu kollar vi Sommarkrysset medans resten av Mjölbyfolket är i Parken på fest;)Måndagen den 20:e börjar nya Dallas, TJOHOOO!!;) Ha det fortsatt gött så kan vi skypa när vår dator är lagad... Hälsa alla, kraam från oss!

2012-08-11 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0