Tisdagmorgon

Den här veckan är det FCAT skrivningar i skolorna, som nationella proven hemma antar jag. Förra året var vi och kryssade den här tiden, och firade farmor som fyllde 60 år! Kan inte fatta att det gått ett år redan. I juli har vi bott här i 4 år! Det är ju oxå helt ofattbart på nåt sätt. Tiden flyger fram! Olle har avverkat elementary school och ska börja i middleschool till hösten. Ida har provat på både elementary och hela middleschool och hon ser faktiskt framemot att börja highschool. Fille ska gå senior year (sista året) på sin skola i Maine, och sen har han planer på college.
I fredags var det dags för prisutdelning på Olles skola. Vi blev bjudna på frukost och alla elever som lyckats få A i alla ämnena belönades och firades:)

På fredagkvällen hade Ida sånglektion, med ny fröken. Jag satt i bilen och läste bok under tiden.

På lördagen gick vi på bio med Olle och Oscar, vi såg American Reunion och käkade middag på Ruby Tuesday.
Söndagförmiddag hann vi med en liten sväng med båten, på eftermiddagen hade Olle träning i Clearwater. Jag och Freddan passade på att åka till St Pete under tiden.



Sen blev det en härlig söndagkväll hemma. Vi grillade och fick sällskap av Tobbe, Mackan och Oscar.
Igår efter skolan åkte vi en sväng till International Plaza. Konfirmationen närmar sig för Ida och Alicia, så vi letade klänningar, hittade fina på Forever 21.
GRATTIS till Farmor och Jonas som fyllt år


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Låter som vanligt helt underbart;)



Här händer inte mycket mer än jobb. Vädret är bedrövligt, idag har det snöat, regnat o haglat. Det blåser o är grått. Blä!



Kom på det där med besticken, Carina. Har du berättat min teori om vem som är skyldig till att de försvann?

Fredrik, som vanligt blir du bra på alla kort;)



Ha det bra! Kram

2012-04-17 @ 21:16:17
Postat av: Fredrik

Ja, jag vet. Det kanns bra. Tack for att du sager det. Det ar kul att hora att det ar nagon mer an jag som tycker det.

2012-04-17 @ 21:29:11
Postat av: Jonas

TACK för uppvaktningen!

Fredrik, skönt att du är tillbaka! Har känt mig lite ensam om att bli bra på kort sista tiden...

2012-04-18 @ 12:28:15
Postat av: Tommy

Med dagen redigeringsteknik så går det att fixa det mesta..... Hälsa alla!

2012-04-18 @ 13:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0