Sverigebesök och svenskt godis

I måndags kom som sagt Jennie och hälsade på mig, så himla kul! Hon hade med sig sin vän Karin som hon bor hos i Orlando och vi hade en supermysig dag. Jag tog med dem till Wiregrass för lunch och så kikade vi runt där en stund, och på vägen tillbaka hem så stannande vi en snabbis på Marshall´s. Jennie var så snäll och hade med sig pocketböcker, Polly och Gott&Blandat godis mm, och dessa fina presenter:) TUSEN TACK!

Alltså svenskt godis......så gott! Jennies godis tog slut på 3 röda, men gissa vad jag fick idag? Ett påskägg av Patricia, med ännu mer godis:) Så här såg min lunch ut idag, precis nyss, och jodå jag åt upp alltihopa!

GRATTIS till Linda som fyller år idag! Snart ses vi och då ska vi fira! Och en liten försenad grattishälsning till Uffe som fyllde i fredags! Kram till er båda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0