Stranden

Igår blev det en dag på stranden, så underbart! Om jag fått bestämma hade vi åkt dit mycket oftare, men helgerna består av hockeyträningar eller annat så det blir inte av. Fredrik var inte sugen för fem öre att åka, och varken Ida eller Olle ville följa med. Det slutade med att jag o Fredrik kom iväg, och vilken dag vi fick! Helt underbar. Nästa gång tror jag inte jag ska behöva tjata på Freddan allafall:)
Trots att vi kom iväg senare på dagen så var det köer in till Clearwater. Det är så fint!

Vi började med en lunch, och där blev vi sittandes i timmar....

Livemusik, god mat och härlig stämning


Underbart


Inget dopp denna gången, men vattnet är varmt o skönt

Sen åkte vi hem och mötte upp Stefan m familj, som också varit på stranden, och Tobbe som precis kom tillbaka från Sverige o Spanien. Det blev middag på Macaroni Grill, barnen valde dock att stanna hemma o beställa pizza.

Nu väntar jag på att Jennie, min kära Ticket kollega ska komma o hälsa på! Hon är här på semester, och ska iväg på en kryssning i Karibien nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Syster malin

Åh, ser helt underbart ut!!! Vi har varit vid havet i helgen men har inte riktigt badat:)) vi har haft det jättebra, promenerat vid vattnet, lånat cyklar o cyklat in till Torekov, ätit, ätit o ätit lite till, druckit har vi hunnit med oxå:) Alvin hade lite otur o blev magsjuk första natten men kämpade tappert för att va med! Ha det så bra, kraam!

2012-04-10 @ 08:40:03
Postat av: Marie

Halloj!



Sitter inne o tittar ut på regn o blåst. Känner att jag skulle kunna betala dyrt just nu för att sitta på stranden i Clearwater isället!! Suck!



Jag har jobbat i helgen, eller långfredag o annandagen iaf. I lördags var Malin, Niklas, Martina o Jonas här. Slutade med att Malin o jag hamnade på Vattenhålet;) Blev ju sååå sugen att testa när Toja berättade om det;) Och ja, vad ska man säga? Helt ok om man är danssugen. Men kanske inte varje helg.... Vi stannade i 1,5 tim, sen var vi nöjda. Kan va åldern. Eller nåt. Ha ha.



Nu ska jag lägga mig i soffan o ladda för jobb 16-20. Bra tid, för att jobba heltid;)



Ha det gött! Hälsa!

Kram

2012-04-10 @ 11:35:36
Postat av: Toja

Ha ha ha Marie - var det där du hamnade :)). Javisst var det helt ok för en timma eller två, och med långt mellan gångerna, ha ha...



Clearwater beach - så underbart. Mig hade du inte behövt fråga två gånger om att följa med. Så härligt! Sol och värme skulle sitta fint nu. Här har vi ju hamnat i ett grått tillstånd som inte vill släppa taget. Regn och rusk. Men hoppas att våren får fart snart igen och att man får njuta av lite sol till helgen kanske.

Kram kram

2012-04-11 @ 08:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0