Konfirmationsläger

Imorgon efter att Ida och Alica slutar skolan bär det av mot Ruskin. Det tar ca 45 min att köra dit, det ligger precis innan Ellenton. Där ska vi bo i 2 nätter och Ida och Alicia ska lära sig det sista innan konfirmationen som är nästa helg. Vi ska även få delta i ett dop på stranden. En av konfirmanderna + hans syster är ej döpta, så det ska ske på söndag, kul!
Olle har precis blivit upphämtad av Zack som han ska sova över hos ikväll. Imorgon är de "sjuka" och åker istället till Universal Studios och Adventure Island i Orlando och firar Zack´s födelsedag. Lite roligare än en vanlig skoldag:) De har haft 2 veckors provperiod, så det är de väl värda. På lördag fortsätter kalasandet för Olle, då han ska hem till Gage och sova över. Så det blev inget Ruskin för Olle, och lika glad är han för det.....
Idag har jag bäddat till farmor o farfar som kommer på söndag, och även hunnit med en sväng till Walmart, så allt är i  ordning innan vi åker imorgon och de kommer...
Min födelsedag blev toppen! Patricia hade med sig paket till Zumban och jag fick jättefina örhängen + en påse med jordnötsringar! Så gott, hon känner mig!

Zumba- Kathy gav mig ett fint födelsedagskort. Fick ännu ett kort av Ron och Marilyn, ett födelsedagskort på svenska! Det hade hon hittat i en affär nere på MacDill Air Force Base, hennes man är pilot. Så gulligt! Jag fick ett ryck och bakade en tårta, och Patricia kom över och fikade med mig.

Men innan tårtan tog vi lite bubbel och jordgubbar, jag fyllde ju jämnt!

På kvällen blev det middag på Grillsmith med familjen och den inkluderar ju även fam Bengtsson/Pettersson. Petra och hennes Martin är här så vi blev 10 personer. Fick en jättefin orange väska, och nåt så fiffigt som bh-band i strass! Ska bli spännande att prova!


Tusen tack till alla, för presenter och för grattishälsningar!

Kommentarer
Postat av: Alma

Vad gott det ser ut! Grattis

2012-04-27 @ 07:35:15
Postat av: Marie

Hej!

Fina saker du fick;)

Bh banden i strass va ju bara sååå snygga!

Ha en bra helg!

Kram

2012-04-27 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0