Harborside Suites at Little Harbor

Så hette hotellet vi bodde på i helgen, en riktig liten pärla mitt ute i ingenstans. Lugnt och fridfullt ställe, passade perfekt för konfirmationsläger. Vi har haft en underbar helg, tjejerna och deras 3 konfirmandkompisar har fått sista undervisningen och idag avslutade vi allt med dop av Kevin och hans lillasyster Ellie.


Fantastisk solnedgång

En trevlig och lite annorlunda gudstjänst i en fin paviljong, vi sjöng bla "Den blomstertid nu kommer". Alla konfirmanderna (förutom Kevin då) läste vers eller bön.

Kevin döps

Ellie

Nästa helg är det dags, då äger själva konfirmationen rum. Vi åker ner till Fort Lauderdale, då vi ska vara i Skandinaviska Centrat i Davie. Ännu en hotellweekend att se framemot!
Olle var supernöjd med sin "party" helg, och kommer somna ovaggad ikväll gissar jag. Fast helst vill ingen somna innan farmor o farfar är här, men det blir dessvärre för sent för de landar inte förräns 23,20. Jag ska åka och hämta, för Freddan flyger jättetidigt imorgonbitti till Philadelphia, som tur är bara tills tisdag.

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas de har kommit fram nu och är i säkert förvar!Här skall firas valborg, jag med att jobba och Henke ska ha mys med tjejorna !kram till er

2012-04-30 @ 09:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0