Grattis på min födelsedag!

Imorse blev jag väckt med sång, paket och frukost på sängen! Det är faktiskt kul att fylla år:) När jag sen gick in på Facebook och såg alla grattishälsningar, så blev jag löjligt glad! Det tänker man inte på själv när man skickar iväg en grattishälsning till nån som fyller, hur glad man faktiskt blir.
Jag har fått en jättefin ring! I söndags åkte jag o Freddan iväg till ett ställe där man kan lämna in sitt guld och byta till sig nåt annat eller få pengar. Vi hade våra gamla vigselringar liggandes i en låda (vi bytte till nya om ni minns) + lite annat guld som jag aldrig använder. Lite onödigt att bara ha det liggandes. Så nu har det gamla guldet återuppstått och glänser så fint i ny form på mitt finger. TACK älskling ♥
Idag fyller även Gabbi, Jeanette, Maria, Annika och Nicklas år (och säkert några till) GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Toja

Här kommer ytterligare några grattiskramar! Sådana kan man inte få för många av!

Ja, det är nog tur att vi fyller år ibland i alla fall, för det blir ju en anledning att visa omtanke och skicka en hälsning. Och fyller man sedan 27 varje år, så vad spelar det för roll liksom....

Hoppas vi får se en bild på din nya fina ring snart :).

Ha nu en fortsatt härlig födelsedag och hoppas många, många fler hälsningar hinner rulla in.



KRAM från Toja, Mange, Simon och Sara!

2012-04-24 @ 14:02:11
Postat av: Marie

Grattis igen;)

2012-04-24 @ 17:29:54
Postat av: Alma

GRATTIS Carina på din födelsedag 1000 miljoner grattis från familjen Åkermark i Sverige :-) :-D :-0 :-]

2012-04-24 @ 19:36:56
Postat av: Syster malin

Ja, bild på ringen önskas:) det blev ju ingen sång från oss igår...:( ikväll då förhoppningsvis!!?;)) kram

2012-04-25 @ 08:03:34
Postat av: Martina

Det blev ingen sång ifrån mig heller igår :((( Jag gör ett nytt försök nu ;))) Jaaaaaaaaaa bild på ringen måste du ju visa.

Pussen och Kramen

2012-04-25 @ 19:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0