Glad Påsk!

Äggen är kokade! Nu väntar jag bara på att Freddan ska komma hem så vi kan äta en sen frukost. Vi gick med Molly runt sjön, men Freddan nöjde sig inte med ett varv......Olle sover hos Oscar och Ida är på stranden med Rachel, så det är bara jag och Freddan hemma.
Igårkväll hade vi Stefan (Pullman Sverige) med familj över på middag. Mackan och Oscar var oxå med såklart. Efter middagen hade påskharen varit här, så alla barnen fick leta påskägg (påskpåse för o va korrekt:) Det blir man aldrig för gammal för!
Köpte godis så det räckte att fylla vårt stora påskägg som vi fick av Hilding förra året.

Mer påskfirande än så blir det nog inte i år. Inget smarrigt påskbord heller. I eftermiddag har Olle hockeyträning i Clearwater, och kvällen är än så länge oplanerad, härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad Påsk till alla er !! :-) jag är hemma och har vatenkoppo :-( jag är en prikigkorv :-D

2012-04-09 @ 14:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0