April april!

Blev ni lurade idag? Jag tror och hoppas att jag precis blev det. Detta meddelande fick jag på facebook från Filip precis, och nu har han inte svarat när jag skrivit tillbaka....
"Tja mamma, jag sitter på sjukhuset just nu. Bröt foten idag när vi spelade roller hockey. Jag kan ringa sen."
Låter väl lite misstänktsamt väl?!
Här har vi haft en underbar lat dag. Allafall jag. Freddan o Molly gick 2 varv runt sjön och efter det åkte F till gymmet oxå! Jag har inte förflyttat mig många meter på egen hand, däremot har vi cruisat runt på sjön i båten.
Började dagen med en lång frukost medans Freddan o Molly svettades runt sjön.....

Skypade med farfar, de kommer till oss den 29 april, vi längtar!
Nu har vi precis grillat. Marcus och Oscar kom över och käkade med oss ikväll, då Åsa och Tobbe är i Sverige.
Har badat i poolen som håller ca 27 grader, ändå kändes det kallt......!

Fördelen är ju dock att man inte fryser när man går upp igen, vi har haft över 30 grader länge nu. Det är dessutom torrt och vi har inte fått något regn på länge. Förutom det som kom igår. Men vattnet i sjön är rekordlågt nu känns det som. Båten syns knappt nedanför bryggan.

Så här svarade jag Fille på facebook:
"april april din dumma sill!!!!
Vi har precis grillat här, men Molly sprang iväg o nu är hon borta........
mackan, orre var här o käka o nu är alla ute o letar......."
Den gick han inte på heller......:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle tagit den där med "Arvid sprang bort och alla är ute och letar"! Fast då hade det ju inte varit något skämt i och för sig ;)

Glad påsk på er i solen!

Kram kram

Linda

2012-04-05 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0