Mitt i veckan

För att överhuvudtaget få umgås lite med min man, så gick vi båda två runt sjön med Molly imorse. Normalt sett går Freddan med henne när han är hemma, och om han är borta måste jag.
Efter rundan körde jag Zumba, som jag gör varje dag, och sen hände inte mycket mer.

Fredrik tog med sig Lyndon hem efter jobbet, (nya killen från Californien) och dom tog en sväng med båten medans jag fixade middagen. Han bor hemma hos Tobbe o Åsa, så när vi skjutsade hem honom ikväll fick vi träffa Åsa som precis kommit tillbaka från Spanien igen.
Ikväll och inatt ska det bli "kallt" och det kändes faktiskt. Just nu är det 21 grader kl 22, men det kan bli runt 15 grader under natten. Hösten är här:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Hm, kallt o kallt...... ;) Här är det liiite kallare, har fått skrapa rutorna på bilen vissa dar:/ Men idag ser det ut att bli en riktigt skön höstdag.;) Jag är ledig idag, har både handlat o städat inför helgen, då jag jobbar. Så idag ska jag umgås med Lotta på fm, Frida på em och sen kanske Malin o Martina tittar förbi en sväng med, fullt upp! Ha det jättebra, o hälsa alla!

Kram

2011-10-20 @ 08:44:00
Postat av: Klara

Kallt, om man kunde få vakna med 15 grader...Kan tänka att de är betydligt skönare för er med promenader nu, slipper svettas i hjäl. Här rullar det på, ny lagt golv på nästan hela under våningen och jag inväntar braskaminen som ska komma före tolv(suck, är sugen att ge mig ut för promenad men måste se till att den inte hamnar precis på uppfarten)Det komer att bli jätte fint, har bara mitt lilla jobb kvar att slipa och måla alla hundratusen meter av golv lister.Får se det som terapi i höst mörkret. I morrn är det fredag och Majsan ska på stor "happening". Disco/kalas i skänninge, 17-19. Fröken fick frågan om hon skulle dansa, svar: nej:). Helgen ser för närvarande lugn ut, skulle va kul m skype. Ha en skön helg!Kram

2011-10-20 @ 10:37:56
Postat av: syster malin

Haha..kul att du skriver du "måste" gå ut med Molly när Fredrik inte är hemma:)Det är väl skönt med en promenad;) Igår var jag i dom gula påsarnas land:)) Hittade det jag ville ha o lite till;) Vi kan ju ta en skype så kan jag visa vad jag handlat:) Nu ska jag skjutsa upp Hilma till ishallen där Martin står i kiosken, hon vill hjälpa till:) Ikväll blir det mat hos Jonna o Fredrik. Ha en härlig helg, hälsa alla!! Kram!

2011-10-22 @ 12:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0