Onsdag

Har precis kommit hem från dagens Zumba pass, och nu ska jag strax påbörja nästa träningspass. Freddan åkte till New Orleans tidigt imorse, så nu väntar Molly på sin runda runt sjön. Imorse ringde skolsyster till mig, hon hade Olle där och tittade på hans skrapsår. Hon undrade om jag tagit honom till doktorn och vad jag använde för nåt att tvätta såren med. Oops så dum man känner sig. Vi åkte aldrig till nån doktor och vi har inte använt annat än vatten att tvätta med.....Men nu ska jag ta med Olle direkt efter skolan och åka o köpa en salva som jag ska smörja med. Fast vad bra ändå att de bryr sig i skolan.
Här är ljuvligt väder just nu, svala sköna kvällar och soliga varma dagar, just nu 28 grader:)




Kommentarer
Postat av: Alma

Söta lilla Molly:):):):)

2011-10-26 @ 16:52:31
Postat av: Marie

Hej!

Vatten är jättebra att tvätta sår med, tvål o vatten använder vi ofta o tvätta rent med, så känn dig lugn;)

Kram

2011-10-27 @ 09:37:05
Postat av: Fredrik

Gumman! Jag akte till Indianapolis. New Orleans har jag aldrig varit i. Idag kommer jag hem till Houston!

2011-10-27 @ 21:44:15
Postat av: Toja

Ha ha Fredrik - det är väl inte konstigt att hon inte har koll på alla ställen du besöker - vad hon dock har koll på är ju att du inte är hemma så du kan gå rundan med Molly :).

Hoppas Olle återhämtat sig efter olyckan o att såren läker som de ska.

Kram på er alla!

2011-10-27 @ 21:47:20
Postat av: Carina

Oops, men sorry darling! Tack för ditt stöd Toja, ja det är många resor o hålla ordning på ju:)

2011-10-28 @ 02:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0