I väntans tider

Hela dagen har jag gått här hemma o väntat på att ovädret ska dra in. Men, inte så mycket som en droppe regn knappt! Ett litet drissel på eftermiddagen, men det kan inte ens räknas! Det var ju för guds skull 100% chans till regn idag och en stor storm som skulle komma!? Men visst, skönt att det inte blev så. Olle är i Ellenton på träning, och det är ju aldrig kul o köra bil här om det väl börjar regna, för då öser det ner. Som tur är så slapp jag åka ikväll, vi samkör med Adam och det var deras tur ikväll.
Fredrik är inte hemma ikväll heller. Hela helgen var han borta, igår fick han och Olle biljetter till Lightning matchen, och ikväll är han och Tobbe ute med deras nyanställda kille som är här för att lära sig allt om Ermator. Det har varit mycket jobb för min man den senaste tiden, men det går ju bra för dom allafall:)
Har skypat med Filip ikväll, och han är stressad över ett prov i historia som han har imorgon, hela 9 sidor att plugga in!

Molly har intagit favoritplatsen, och Ida och jag sitter vid varsin dator. Händer inte så mycket mer ikväll, och vi får hoppas att stormen inte överraskar oss inatt.

Kommentarer
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Hej!! Underbart att du bloggar igen! Har saknat det såååååååå!!! Kram på er alla!!!

2011-10-19 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0