Dagen efter

Idag har vi haft en underbar dag på sjön. Mycket åka båt och bara ha det skönt. Olle sov bra hela natten och idag har han mest tagit det lugnt. En liten tur på sin, och även Oscars scooter blev det:)


Det stramar och spänner i ansiktet. Han har även skrapsår på axlar, knän, armbågar och i svanken.
Även Ida har haft otur, hon åkte på Olles ripstick och ramlade och skrapade upp sig. Sen fick jag mail från Filip och han hade fått ett slagskott i bakhuvudet på fredagsmatchen, så han fick stå över dagens match.
Ida´s skrapsår....

Tobbe o Åsa o Oscar o Mackan var förbi med en påse svenskt godis! Önskar den var till mig....

Kommentarer
Postat av: Marie

Men vilken oturshelg! Hoppas alla skador läker snabbt nu!

Jag har jobbat hela helgen, långa pass, 8.00-21.30 både lör i sön. Idag har jag varit på datautb, ett nytt dokumentationsprogram. Så nu är det jätteskönt att hoppa i mysbrallor, laga lite mat o sen bara slappa;) Ledig imorron! Testar en skype framåt kvällen!

Kram

2011-10-24 @ 16:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0