Shopping på schemat

Idag ska vi åka en sväng till International Plaza. Det sista ska shoppas för Fam Fredriksson, och jag följer med för idag slår H&M upp portarna!
Igår hade Fredriksson´s en härlig dag på stranden, det enda var att Elsa skadade armen lite. Så nu har Lars o Elsa åkt till doktorn för o kolla så armen är ok. Freddan o Lasse var iväg och kollade på Lightning matchen igårkväll. Jag skjutsade in dom och på vägen hem handlade jag med mat hem till oss andra. Det blev Mc Donalds till barnen och sushi till Linda och mig. Alva, Ida, Olle och Oscar gick på bio och såg Footloose, och alla tyckte den var bra.
De här skorna köpte jag igår när Åsa och jag åkte till Brandon en sväng. Jag skullle köpa present till Tobbe som fyller på söndag, men det är mycket lättare att köpa nåt till sig själv.....:)



Kommentarer
Postat av: Marie

Snygga!

Hoppas att armen var ok!

Kram

2011-11-10 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0