Molly- ingen billig historia

Inte nog med att Molly äter upp och förstör saker här hemma, som tex nya mattan och igår mina flip-flop för att bara nämna något, så kostar hon en hel del att underhålla. Idag var det dags för veterinärbesök. 4 sprutor av olika slag, lämna bajsprov, vanlig undersökning och så köpa medicamente mot bla hjärtmask och loppor. (För att förhindra att få det alltså) Dagens nätta räkning landade på 525 dollar! Det enda roliga med kvittot är att se hur liten o söt hon var en gång......


Olle spelade första matchen i Chicago imorse, och den slutade oavgjort 2-2. Nu ska dom strax spela dagens andra match, så vi håller tummarna här hemma. 
Uppdatering: match nr 2 slutade med vinst 9-1!

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!

Ja jisses va liten o pluttig hon var där;) O attans så dyrt!

Sen fälls det en hel del hår också, iaf här!;)

Vi kollar Idol, ska precis få se vem som får lämna... spännande! Ikväll tycker jag att Moa o Amanda F var bäst! Molly var inte bra, men tycker att hon ska va kvar ändå. Jag vill nog att Olle åker, men det är svårt, alla är sååå bra! Imorron blir det klassträff i Väderstad, 30 år sen jag slutade 6:an!!!!

Den som fick lämna Idol ikväll var.... Olle! Ja, vad säger man? Alla är jättebra i år, o han höll inte längre. Nä nu blir det sängen!

Ha det bra! Kramar

2011-11-04 @ 22:37:15
Postat av: Carina

Men gu så kul med klassträff! o från 6:an! ja det var ett tag sen, det blir nog skitkul!

2011-11-04 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0