Lov

Det är så härligt att ha familjen samlad igen! Resan hit för Filip och Rikard gick bra, och vi hade en mysig kväll här hemma. Tobbe & Co kom över en sväng för att hinna träffa Filip innan de åkte till New York, där de tillbringar veckan.
Igår och inatt, hade vi huset fullt av Filles kompisar, och det var så kul o träffa killarna igen. Även Vendela och Alba var här, och Rachel som sover över hos Ida.
Jag fick upp mina adventsljusstakar och stjärnor, och Freddan fixade utebelysningen när han kom hem från jobbet. Så nu är vi redo för advent:)



Nu längtar vi tills vi ska åka till Sverige. Det har äntligen löst sig med ambassaden! Igår morse när vi loggade in så hade det dykt upp en återbudstid till den 21:a december. Vilken tur! Nu borde dagarna räcka till för att få klart visumen i tid. Hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Alma

Ååååååååå jag längtar tills jul,,,,,För jag längtar efter er:)) ;) <3

Och vad finna grejer ni har dekorerat huset med :)

Masor av karamar från Alma

2011-11-22 @ 15:03:37
Postat av: Carina

Alma, vi längtar massor efter er oxå!!! Ska bli så kul o fira jul tillsammans <3

2011-11-22 @ 15:30:35
Postat av: Alma

Ja ;)

2011-11-22 @ 16:16:49
Postat av: Alma

Och vi alla lengtar efter er så mycket:)

2011-11-22 @ 16:28:19
Postat av: Tommy,

Skönt att det löste sig! Nu blir det nyårsfest i Sverige. Härligt att se bilden på huset när det är ljusdekorerat, då kommer det goa minnen från förra året när vi firade nyår hos Er. Hälsa o krama alla!

2011-11-22 @ 17:41:35
URL: http://eelinaandersson.webblogg.se/
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Vad skönt att det ordnade sig till slut!!!Snart så..........! Kramar!

2011-11-22 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0