Lata dagar

Här njuts det för fullt av ledigheten. Kalkonmiddagen blev lyckad! Innan vi ställde oss i köket hann vi med att åka båt och sola lite. Vädret är perfekt. Molly älskar båten

Kalkonen blev saftig och god.

Chokladmousse, äppelpaj, glass o vaniljvisp till efterrätt

Smulpajen blev sisådär, men den åts upp allafall

Sen spelade vi spel, och vi hade roligare än vad det ser ut......

Ida är koncentrerad? Hon vann förresten.

Igår var det Black Friday här, den stora shoppingdagen. Det är kaos i affärerna, så jag låtsades att allt var stängt och höll mig hemma. Filip och Rikard åkte och köpte sig varsitt PSP3 handspel så de var nöjda.
Olle åkte på hockeycup till Miami, han fick åka med Zimmermans. De spelade 2 matcher igår och förlorade båda. Ny match i eftermiddag. Olle glömde sina matchtröjor hemma, så dom fick vi skicka med UPS igår, ska bli spännande och se om dom kommer fram till dagens match.
Nu ska jag lägga mig på bryggan o sola lite, Freddan och Molly är redan där, och sen blir det en tur med båten.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, vad skönt det låter!!! Vi har det rätt skönt här med iof, det brinner ljus överallt o det är så mysigt så:) Hälsa alla, kram!

2011-11-26 @ 18:08:25
Postat av: Alma

Åå vad mysigt ni har det.

Jag vill så mycket smaka efterretten DEN SER GOD UTT:D

2011-11-27 @ 10:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0