Fullt hus!

Sju stycken 11-åringar har huserat hos oss inatt. Vi har överlevt och huset står kvar:) Dom har varit jättesnälla o goa och skött sig ypperligt. Dom spelade en träningsmatch på lördagmorgonen (som dom vann med 7-2) och sen åkte gänget med oss hem. Efter en Subway lunch på vägen hem, så åkte dom direkt till hockeyrinken som vi har här på området. Efter det blev det bad i poolen, sen tacos och sen Lightning match på tv:n. Freddan och jag släckte ner och gick och la oss vid 22.30, när killarna somnade har vi ingen aning om. Efter frukost imorse blev det ytterligare en sväng till rinken, korv m bröd lunch och sen avlämning vid köpcentrat i Brandon där jag mötte upp föräldrarna. Fyra av killarna bor åt Ellenton hållet, så vi möttes halvvägs.


Fullt ös


Nu har Filip och Rikard landat! Freddan och Ida är på flygplatsen just nu och möter upp, jag är hemma och ska fixa middag. Det blir grillat, kyckling och kött, klyftpotatis i ugn och coleslaw och sallad, har köpt jordgubbar och glass till efterrätt. Imorgon börjar vårt Thanksgiving lov, så skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en skön vecka tillsammans, allihop!!! Kramar!

2011-11-21 @ 08:27:03
Postat av: Alma

Ååååå vad härligt det verkar va :)

2011-11-22 @ 17:04:07
Postat av: Alma

Åååååå jag vill bada:)

2011-11-22 @ 17:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0