Fredag

Så skönt med helg! Och dessutom har vi en hel veckas lov framför oss, jag är lika glad som barnen över det. Slippa tidiga morgnar, lunchmatsäck, läxläsning och allt man måste göra. På söndag kommer Filip o Rikard hem och stannar ända tills måndagen därpå, så kul! Men innan dom kommer så ska vi hinna med att ha 6 av Olles hockeykompisar här. Dom ska följa med oss hem imorgon efter hockeyträningen och sova över tills söndag. Lär bli livat o glatt:) Kommer jag bli ännu tröttare än vad jag varit den här veckan efter det? Vet inte varför jag är så trött, men igår slocknade jag straxt efter nio! Vaknade allafall riktigt pigg och utvilad imorse:)
Något som är väldigt stressande just nu är våra visumansökningar. Vi har bokat biljetter hem till Sverige över jul/nyår och måste få en tid på ambassaden för att förnya visumen. Men när vi väl kunde gå in och försöka boka tid så var det fullt! Nu har vi en tid den 28/12, men vårt flyg tillbaka går redan den 3/1. Känns lite tight om man säger så. Det enda vi kan hoppas på nu är en återbudstid. Så nu får vi börja ställa klockan på 03.00, logga in på hemsidan och hoppas på tur!


Mycket papper blir det!

Kommentarer
Postat av: Fam Å i V-stad:)

Hoppas verkligen att det ordnar sig med era papper, sicken byråkrati!Kul att grabbarna komer hem, hoppas ni får se dem;)Kan tänka att Fille saknat er!Här nalkas pot.gratäng och hel stekt fläsk filé, ska bli gott så det inte blev någon ordentlig middag. Ljuvliga lördag, önskar er oxå en sådan!Hälsa!Kram

2011-11-19 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0