Resfeber?

Dagen gick i ett igår och den mesta tiden tillbringade jag hos frissan. Ut med gamla extensions, färga, och in med nya, sånt tar tid;) Men jag är glad att jag fick det gjort. Är det inte lustigt hur mycket man kommer på att man "måste" fixa och göra innan man ska åka nånstans? Kvällen ägnade jag åt packning och det tar oxå tid för mig. Kan ju bero på att jag måste vika all tvätt och få undan alla kläder innan jag kan börja packa. Men nu är allt undanplockat och väskan står klar, bara necessären som ska i. Sen ska allt praktiskt lösas med barn och hund, träningar och skjutsningar osv. Olle, Filip och Molly flyttar hem till Tobbe & CO och Ida ska bo hos Alicia, men de kan gå hem när som helst om dom behöver det. Hursomhelst så var det helt omöjligt för mig att somna igår! Jag som alltid somnar direkt huvudet landar på kudden.....Men nu ska vi ju flyga långt så man kan ju hoppas på att kunna sova då istället. Vi flyger till Charlotte först 1,45 h, sen direkt till Rom och den flygningen tar ca 9h;) Alla landar i stort sett samtidigt, om inga förseningar uppstår.
Jag kommer varken ha telefon eller dator med mig, så vi hörs efter helgen!
NU dags för ZUMBA! Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det underbart i Rom!!

/ Kram

2011-05-11 @ 15:45:49
Postat av: alexandra

ha det så himla bra nu!!

2011-05-12 @ 15:59:57
Postat av: Klara

Hoppas allt varit bra på resan!Nu ska vi snart på utv samtal sen ska det firas vidare här hemma. Boxholmarna från Rinna & Vivåsvägen kommer att komma:-)Alma har beställt Prinsesstårta som det ska stå både hennes och Majsans namn på.Får se om henke fixar en sista present efter jobbet....På fredag ska den Stora damen fira igen då dé blir pyjamas partaj för 9 tjejer i klassen, hoppas på fint väder;-)Kramar till er!!!!

2011-05-16 @ 14:23:07
Postat av: Marie

App app,nu borde ni vara hemma? Bilder o lite update please! ;) / Kram

2011-05-16 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0