Mitt i veckan

Olle hälsar o tackar för grattishälsningarna!
Vad har hänt hittills i veckan då? Jo i måndagskväll kom Tobbe, Åsa och Oscar över och kollade på hockeymatchen och käkade pizza och vingar. Dessvärre förlorade Lightning så ikväll måste de vinna!

Igår hade Benito sin årliga prisutdelning i skolan, och Ida fick pris för "Most outstanding student" i Language Arts!
Hon är så duktig!

Själv var jag inte där, men Kim var snäll och tog ett foto åt mig.

Så här såg det ut när jag kom hem från träningen igår. Molly hade roat sig på sitt lilla sätt...



Kommentarer
Postat av: syster malin

Haha..så sööt. Nån bra tidning?;) Ida, va snygg du är!! " Å när hon går förbi står pojkarna på rad..." Fredrik har du fullt upp med förhör av alla grabbar nu?;)Kram

2011-05-25 @ 22:11:20
Postat av: Anonym

Haha..så sööt! Nån bra tidning?;) Ida, va snygg du är!! " För när hon går förbi står pojkarna på rad.." Fredrik, har du fullt upp med förhör av alla grabbar som står på rad?;) Kram

2011-05-25 @ 22:19:11
Postat av: Marie

Ida, vacker som bara den!!! ;) Och duktig!! Bra kämpat! Molly, du kanske inte är fullt så duktig..... ;) ;) Men kul var det nog!! Och söt är du ju! Kramar

2011-05-26 @ 21:50:13
Postat av: Klara

Härligt Ida du kämpar på så bra!Molly,,,,,,tur det inte var jag som kom hem till den pappers röran,,,ajabaja! Ni får ha en skön helg och vi fortsätter att sakna er!!!kram majsan hälsar oxå.

2011-05-27 @ 09:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0