Memorial Day

Måndag och helgdag, underbart! Helgen har varit helt fantastisk. Inget regn blev det, så vi har solat lite (bränt mig) och Freddan och Molly har tagit en sväng med båten. Shopping och bio har vi oxå hunnit med. Freddan och jag såg Hangover 2 igår, skitbra! Jag, Patricia, Alicia och Ida var i Brandon och shoppade lite i lördags, tjejerna ska ha party i clubhuset på fredag då båda fyller år. Ida fyller 14 år på fredag och Alicia 13 år den 10:e.
Den här helgen har Mia och Olof, Vendela och Alva flyttat in här i Cory Lake. De hyr Miro och Christina´s hus (Adrian och Nicholas) som flyttade tillbaka till Canada. Så nu bor vi på samma gata! Hela fyra svenska familjer bor på området nu;)

Nu har vi precis käkat middag, och funderar på att kolla på den första Hangover;)


Imorgon händer det nåt jättekul, berättar om det nästa gång!


Kommentarer
Postat av: syster malin

Nu blev man ju inget nyfiken...:) Vad roligt för tjejerna med fest! O kul med en till svensk familj hos er:) Här är det underbart väder, 28 grader o sol!! Jag tog ett varv i spåret precis o det var lite väl varmt men det gick, ligger här o flåsar efter luft;) Nu blir det en dusch o sen iväg på 6-års yra med Hilma, kram

2011-05-31 @ 15:31:31
Postat av: Linda

Härligt!! Med fest o hemligheter o allt!! ;)) Väntar nyfiket på nästa inlägg!

2011-05-31 @ 23:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0