Semester planering....

Idag har jag bokat resa hem till Sverige i sommar. Jag, Olle och Ida åker till Stockholm den 21/6 och stannar till den 14/7, hela 3 veckor! Ska verkligen bli jättekul, eftersom vi inte hade planerat att åka hem alls. Fredrik får stanna kvar här och jobba (och ta hand om Molly) och Filip kommer få besök av kompisar så hur han gör är inte helt bestämt ännu.

Ikväll blev det grillning när Freddan kom hem från jobbet, och HELA familjen var hemma för en gångs skull! Inte ofta vi kan äta middag tillsammans....

En underbar kväll

Molly var såklart oxå med


Annars ser vi framemot en hockeyfri helg, förutom att Filip tränar på lördag eftermiddag. Olles säsong slutade i och med Orlando cupen, och för Filip återstår regionsfinal nästa helg och om de går vidare därifrån blir det USA mästerskap. Sen drar ju såklart vårsäsongen igång, med nya "tryouts" i mars....
Jag ser framemot en dag på stranden den här helgen, hoppas hoppas.......




Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej,

Vad roligt att ni kommer hem en sväng. Då får vi ta och planera in en kväll :)

Hoppas att du får en härlig dag på beachen...här ska det jobbas, så sola lite för mig me´.

Kram, kram

2011-03-04 @ 11:56:58
Postat av: Toja

2011-03-06 @ 11:21:55
Postat av: toja

Härligt det låter med en dag på beachen- hoppas jag verkligen ni får till.

Här har vi ju haft fint vårväder i helgen - även om det är lite nordanvindar idag. Men solen skiner o snön får allt ge med sig lite - härligt.

Igår kväll blev det en spontankväll med Bella o Erik o vi kollade mello o andra chansen. Idag fixas det med lite lister o finplock för att få det sista på plats och i em väntas det kalas hos Malin. Lugn o skön söndag helt enkelt.

Kramar i massor

2011-03-06 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0