Oväder och ännu en Lightning match

Imorse vaknade vi till spöregn, så jag skjutsade Olle till busstoppet och det var tur det. Vi väntade från 07,10 till 07,30 och ingen buss syntes till, så jag skjutsade Olle till skolan. Kaos med bilar och köer, eftersom flera gjorde detsamma. Väl hemma var det dags att köra Ida till skolan, så när jag äntligen var tillbaka hemma igen var klockan nästan 09,00!
Regnet upphörde tillslut, så dagen tillbringade jag i Ellenton med Åsa och Mårten och Botte. De är här och hälsar på Tobbe, och medans han jobbade, så åkte vi och shoppade.

Igårkväll åkte Olle och jag på hockeymatch igen. Lightning ledde i stort sett hela matchen, men efter full tid stod det 3-3 mot Chicago Blackhawks. Så det blev förlängning och straffar även denna gång, men äntligen fick de vinna!



Marie, de här böckerna har jag just nu. Tre av dom är mina och två har jag fått låna av Åsa.


Och så är det fredag imorgon igen! Synd bara att Freddan inte kommer hem, han åker direkt till Fort Myers där Filip ska spela hockey hela helgen......



Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!

Sitter o inväntar att klockan ska bli 13, då ska Malin A o jag åka till Västra Harg på föreläsning-Kroppsspråk, med Ewa Granlund, ska bli kul! Var på lite party igår också, firade Birgitta W som fyllde 70 år i oktober;) Har lite feber o är förkyld men har preparerat mig med Panodil....

Bra, de böckerna jag hade, var inte samma, så det blir nog bra;)

Ha det nu så bra, hörs på skypen snart;)

Kramar

2011-03-12 @ 12:17:47
Postat av: Carina

Men så bra, då ser jag framemot lite fler böcker;)

Trist med feber när det händer kul grejer, hoppas du mår bättre. Ha´t så kul så hörs vi!

Kram

2011-03-12 @ 16:36:22
Postat av: Anonym

jag lengtar efter er.

2011-03-13 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0