Onsdag

I måndags när vi var lediga från skolan, blev det en heldag på Adventure Island, vattenparken här i Tampa. Ida, Alicia, Antonia, Oscar, Olle , jag och Patricia. När det var dags att åka hem, insåg jag att jag inte ens doppat tårna i någon av bassängerna, trots att termometern visade en bit över 30 grader och solen stekte från klarblå himmel. Men jag var helnöjd med att svettas i solsängen och läsa i min bok;)
Igår åkte Freddan till Wisconsin och kommer hem på torsdagkväll. Dagen försvann i ett nafs utan att jag fick särskilt mycket gjort annat än det vanliga plocket och fixet som man gör av bara farten.
Idag har jag lite mer på schemat. Strax Zumba, därefter frissan, och ikväll blir det hockeyträning i Ellenton för både Filip och Olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0