Hockeymatch

Igårmorse flög Freddan till Colorado Springs och blir borta hela veckan. På fredagkväll när han landar, så åker han direkt ner till Fort Myers där Filip spelar hockey hela helgen. Så på söndag ses vi igen.....
Igår spelade Lightning mot Washington Capitals, så Olle och jag gick tillsammans och såg den. Filip var oxå där, men han blev medbjuden av Simon och hans familj. Idag åker de hem till Sverige igen, och jag hade turen att få ett gäng böcker som de läst ut på semestern, toppen! (sista sidorna lästes ut i periodpausen fick jag veta;)




Matchen slutade med förlust (igen) trots att de ledde tills 5 min återstod av matchen. Förlängning och straffar och förlust, i hockey vänder det snabbt....
GRATTIS till Syster Malin som fyllde 36 år igår den 7:e mars!


Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Tack:)

2011-03-09 @ 21:50:47
Postat av: Marie

Hej!

Hur är läget? Här har vi haft sjukstuga sen i söndags:( Hosta, feber o snorigt. Bara Hugo än så länge, hoppas vi ändra klarar oss. ;)

Tänkte skicka lite böcker med folket som åker i april. Vad fick du för böcker nu då? Så det inte blir samma;)

Sigge skickar en hälsning till er!

Kramar från oss!

2011-03-10 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0