Helgen

Det blev tyvärr ingen tur till stranden, men vi har haft en härlig helg ändå;) Lördagen tillbringade vi på sjön i vår båt, helt underbart. Vi åkte förbi Tommy och Patricia och tog med dom och deras vänner Peter och Birgitta som är här och hälsar på. Solen sken, vi hade öl och bubbel med oss, vad mer kan man önska sig? På kvällen följde vi med dom till Stonewood Grill, där Peter och Birgitta bjöd oss alla på middag, tusen tack!



Även killarna hängde med på en sväng

Olle åkte ring


Nu är det redan söndagkväll, helgen går alldeles för fort, precis som veckorna.
Ikväll blev det bio med Olle och Oscar, fast Fredrik och jag såg "Hall Pass", medans killarna såg "Big Mommas; Like father like son". Alla var nöjda! Efter det blev det middag på Ruby Tuesday och nu förbereder vi för ny vecka. Innan vi somnar ska vi kolla på Solsidan säsong 1 som vi lånat av Tobbe och Åsa.

Kommentarer
Postat av: Nina

Olle jag hoppas du har en botten på ringen!!!!

Jag skulle aldrig stoppa ner mina ben i den sjön..;)

Hälsa och krama alla!!

2011-03-07 @ 07:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0