Helgen stundar....

Idag har jag tillbringat dagen i solsängen på bryggan, helt underbart! Efter att alla barnen kommit iväg till skolan och jag ätit min frukost, blev det ett varv runt sjön med Molly.
Igår var jag hos frissan och fixade håret. Mina extension hade trillat ur! Jag hade två olika sorter i, två olika blonda nyanser, och den mörkare av dom var inget bra. Så nu gick jag tillbaka och satte i mer av det ljusare. När det var klart skulle hon "klippa ihop" håret, och kapar det kort! Både hon och jag blev nog lika paffa;) Eller kort och kort, men säkert en decimeter kortare än jag hade innan. I vilket fall som helst så känns det faktiskt bra nu så här i efterhand, så det gjorde ingenting.
Ikväll blev det middag på Chili´s med Tobbe, Mackan och Oscar. Åsa har åkt till Spanien och är borta i 2 veckor till. Freddan landade tidigare från Wisconsin, så han anslöt oxå. Helgen ser bra ut, har ingenting inbokat förutom Olles hockeyträning på söndagmorgon, skönt! Nu är det endast 2 veckor kvar tills vi ska ut på kryssning, längtar!
Trevlig helg önskar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0