SOMMARLOV!

Vet inte om det är jag eller barnen som längtat mest....SKÖNT iallfall med sommarlov. Saknar dock den svenska varianten på skolavslutning. Här har man prov sista dan i skolan?! Inte som vi är vana vid.....Olle kom hem med A i alla ämnen, och det är det enda betyget jag sett hittills...duktig är han! Filip har gått 1 år i Middle School ( Benito) och 2 år i High School (Wharton) och nu i september ska han flytta till Maine och börja på Kents Hill! Läskigt, kul och spännande.
Imorgon flyger Tobbe o gänget (förutom Åsa) ,och fam Nyberg till Sverige och kommer inte tillbaka förräns i augusti. Det kommer bli tomt! Men vi får ju Sverigebesök ikväll och tyvärr är dom försenade 2 h....Filip o Freddan sitter på flygplatsen just nu (01,30) och väntar på Calle och Karin.
Jag har precis kommit hem från ett heminredningsparty som Mia bjöd med mig på. Det var på andra sidan av min gata, och det var mycket trevligt! Vi har ätit gott, druckit vin och babblat med grannarna;)
I onsdags hade vi en liten möhippa för Åsa, och vi överraskade henne rejält! Hon trodde hon skulle på kylskåpsrensing hos Patricia och Tommy, men där var vi och skrek "surprise"! så hon höll på att dö...Efter 6 flaskor champagne åkte vi till en nattklubb och käkade mat och dansade. Jättekul kväll!
Tyvärr inga bilder den här gången...kanske kommer en annan dag....
GRATTIS ALICIA på din 13-års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0