Mot Sverige!

Nu har Karin och Calle varit här i 10 dagar, och nu är det dags för oss att åka till Sverige! Tyvärr flyger vi inte med samma plan, de åker via New York och vi via Chicago. Filip och Freddan stannar kvar här hemma och ska jobba och ta hand om Molly. Vi har solat, badat och shoppat, och ikväll har vi kämpat med att få ner allt vi köpt i våra väskor;) Jag blir tvungen att ta med mig 2 stycken resväskor hem!
I lördags spelade Olle en träningsmatch med delar av sitt nya lag, mot de som är födda 2001. De storspelade och vann;)
Freddan, Fille, Calle och jag var där och hejade


I juli för 3 år sedan flyttade vi hit till Tampa, och det var då jag började skriva denna blogg. Nu känner jag att det börjar närma sig ett avslut. Vi ska vara hemma i Sverige i 3 veckor och vi längtar massor! Imorgon åker vi!
Det här är mitt sista blogginlägg,
HA EN UNDERBAR SOMMAR, hoppas vi ses!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe......... Fast vi pratar så ofta, så är din blogg, det första som jag tittar på när jag sätter på datorn! Näe........ vad trist!Välkomna till Sverige!!!!

2011-06-21 @ 07:57:36
Postat av: Jennie H

Hej!

Åh, det som är så roligt att följa dig här och se alla bilder! Är du helt säker ? ;)



Välkomna till Svedala! Hoppas att vi ses i sommar för en drink eller två :) Kan ju höras via facebook. Ta med lite Florida värme hem, det behöver vi.

Ha det så bra och trevlig resa!!

Stor kram

2011-06-21 @ 10:01:03
Postat av: Toja

Vi har tre veckor på oss i Sverige att övertala dig att fortsätta din blogg :))) - vi vill absolut inte ha en nedläggning. Vi har blivit bortskämda med att få ta del av ert liv - kul att se alla bilder framförallt.....

Ses snart - längtar!!!!

Kram

2011-06-21 @ 11:58:30
Postat av: Anonym

Trodde vi hade pratat klart om det!!!! Man kan inte sluta bara sådär!! Det mest naturliga är ju att sluta när/ om ni flyttar hem igen;) Som sagt, håller med Toja, än är inte sista ordet sagt!!!

Ses snart!;)

/ Kram

2011-06-21 @ 15:34:31
Postat av: Marie

Glömde skriva namn!

2011-06-21 @ 15:35:20
Postat av: syster malin

Ja där får du nog tänka om! Som sagt, bloggen upphör när Usa vistelsen upphör!;)

Ses om en vecka, kram!

2011-06-21 @ 17:20:31
Postat av: Anonym

Nej, inte ska du sluta! Det är ju nöjet när man kommer till jobbet & har loggat in - hämta en kopp kaffe & läsa din blogg & se alla härliga bilder!

2011-06-21 @ 18:37:20
Postat av: Karin

Det är ju tråkigt om du slutar. Jag tycker att det är väldigt roligt att läsa om ert "Nya" liv.Hopppas att du ångrar dig och fortsätter. :)

2011-06-25 @ 20:49:52
Postat av: Marie

Sådärja! Nu är du hemma igen, o jag kom ju överens om att 1 ggn i veckan är en bra frekvens att fortsätta blogga på ( så du inte blir utbränd;)) Blir kanon!

/ kramar Marie

2011-07-15 @ 23:53:22
Postat av: Carina

Det var ju bra att du kom överens om det Marie;)

2011-07-17 @ 22:55:11
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Håller helt med Marie!!

2011-07-18 @ 09:50:12
Postat av: Annelie Wiglund

Jag är också överens, tror t.o.m. att det kan vara olagligt att sluta! ;) ha det gott! Kram Annelie

2011-07-19 @ 10:22:39
Postat av: ida

mamma, du har hela dagarna på dig. Och det ända du gör är att sitta vid datan 24/7. Så du har ingen ursäkt. bra, då fortsätter vi.

2011-08-05 @ 20:32:57
URL: http://idaakermark.blogg.se/
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Bra Ida!! Du har ju koll på läget!! Vilka tråkiga mornar man har fått nu för tiden!För jösse namn, Carina.....................SKRIV!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-07 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0