Onsdag

Värmen är tillbaka! Idag har vi haft 25 grader och sol, helt underbart. Nu måste jag få tid att sola nån dag, för efter den här vintern är man blek. Petra och jag försökte råda bot idag och besökte solariumet......ja det kanske låter lustigt, men man kan behöva sola solarium även i Florida;) Givetvis så tog vi värstingsängarna, och vi låg i 12 min var, det räckte för att jag skulle bränna skinkorna.......! Jag har även glömt att berätta att när Nina var här så provade vi att spray sola oss. Vi tänkte att vi skulle vara bruna på nyårsafton. Det gick inge vidare kan jag säga.....vi slarvade både med för- och efterarbetet, och det blev inte jättesnyggt;) Men nu har man provat det oxå!
Idag kunde jag äntligen gå på Zumban igen. Jobbigt värre efter 1 veckas uppehåll, men skönt o va igång igen. Annars har dagen gått i ett. Fille o Olle har klippt sig, Olle har tränat hockey och Filip och jag har storhandlat. Fredrik är i Las Vegas och sliter, med ond hals........


Kommentarer
Postat av: Marie

Så skönt med lite värme igen;) Har faktiskt tänkt att sola lite solarium med, känner mig väldigt blek o (fet) o allmänt risig nu. Denna vinter tar ju knäcken en ;) Började med att inviga mina nya Run Tones igår. Startade llite lätt med en runda på 3 km, klippt slut efter! Men attans vilka sköna skor! Ska försöka springa 3-4 ggr i veckan, bara det inte blir mer snö...... Ikväll blir det jobb för min del, o Hugo får hänga med till kusinerna Jonsson, då Jonas ska träna lite;)

Ha det bra o hälsa alla!

Krya på dig Fredrik!

Kram

2011-01-20 @ 10:38:10
Postat av: Toja

Undra om blek i Sverige och blek i Florida har samma färgnyans, ha ha..... för håller med Marie - man känner sig inte alltför rolig just nu.

Men idag har vi blå himmel - kors i taket - men med det även lite kallare såklart. Men snön har sjunkit bort bra - så det finns hopp om en vår framöver.

Skönt att du mår bättre - trist att Fredrik mår sämre. Jag har en sjuk dotter hemma och en son i skolan med en hals som börjar krångla IGEN. Vad tröttsamt det är.

Vi har börjat operation renovering hemma - rörigt, kaotiskt men kul.

Kramar i massor!

2011-01-20 @ 13:15:59
Postat av: V E N D E L A

heeej. jag såg dig och åsa idag när jag satt på bussen.. haha, jag satt och skrek ''i know them!'' och alla trodde jag var galen..... =)

2011-01-20 @ 22:36:08
URL: http://theela.blogg.se/
Postat av: Carina

Vendela, liiite galen e du ju;) hihihi

2011-01-21 @ 02:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0