Långledigt

Influensan börjar så smått ge med sig, men lite hosta och täppt näsa har jag kvar. Har tillbringat nästan all tid i soffan eller sängen, kollat på alla tv-program man kan tänka sig, både svenska och amerikanska. Nu börjar man bli lite smått rastlös, även om det passar mig ganska bra att ligga i soffan o lata mig. Här har barnen ledigt från skolan måndag och tisdag. Idag hade Filip och hans kompisar tänkt att spendera dagen på Busch Gardens men det regnade bort om man säger så. Vaknade av att regnet vräkte ner och att det åskade imorse, så jag somnade snabbt om, ända tills klockan blev 10,30! Det hör inte till vanligheterna kan jag lova.
Fredrik åkte till Las Vegas i söndags tillsammans med Stefan och Tomas, och Tobbe ska ansluta imorgon. Om en vecka kommer Freddan hem igen och då har han även hunnit med ett stopp i New York.
Nu ska Molly och jag sova. Vi är alldeles ensamma här hemma, då Filip och hans kompisgäng åkte hem till Logan ikväll, Ida är hos Alicia och Olle sover hos Oscar.
Imorgon blir det en sväng till Ellenton tillsammans med Åsa och Petra och kanske även Ida.


Poolen svämmade över av allt regn.......

Kommentarer
Postat av: Linda

Så skönt att du börjar må bättre!! Sova är bästa medicinen!!

Kram kram

2011-01-18 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0