Inflyttningsfest och Gasparilla

Igårkväll var vi hembjudna till fam Nyberg på inflyttningsfest. Ca 60 personer dök upp, och Patricia hade lagat all mat själv! Supergod buffé med bl.a lax, olika sallader, kyckling, fläskfilé, gazpacho, tsatsiki och hur mycket mer som helst. De hade även ordnat en tipspromenad inomhus, på svenskt vis, som jag faktiskt vann;) Smart för då fick man en rundvisning i huset på köpet.
Snodde ett par bilder från Patricias blogg...

Fick en massa positiva kommentarer om min klänning. Den fyndade jag på Ross för 4,49! när Nina var här;)

Petra, jag, Patricia, Åsa och Alecia



Idag lördag har Olle varit med Gehrig och hans familj i downtown på Gasparilla Parade, en årlig pirat fest. Nästa helg är den stora, riktiga Gasparilla, men den är så vild, så de har gjort en särskilt för barnen.


Soligt men kallt och blåsigt idag, typ 13 grader bara.....
Många halsband blev det....

Nu har Olle åkt över till Oscar, jag ser en film, Case 39 med Renee Zellweger. Patricia var snäll och skickade med Ida mat hem från gårdagens party, så jag slapp laga middag ikväll underbart!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Vad fin du va Olle!:)Kallt nu alltså? Här är det just nu -5, lite lagom kallt:) Igår blev det spontanträff med Niklas o Millan, gööörtrevligt hade vi:) Vi drack vin, lyssnade på musik o pratade o helt plötsligt var klockan 2... Idag blir det att åka till Mantorp o fika med gamla vänner, det ser vi fram emot! Ha det så bra, hälsa alla, kram!

2011-01-23 @ 09:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0