Den andra januari

Ännu en lugn och härlig dag här hemma! Vi sov länge, åt frukost länge, sen tog vi fram kortleken och spelade fyrmansvist. Efter två fulla omgångar tog vi med Molly på en promenad runt sjön. Sen blev det nästan stressigt, för vi bestämde oss för att gå på bio. Fille o Rasmus stannade hemma, och alla utom Ida och Elin såg på "Little Fockers", tjejerna såg istället "How do you know". Efter det åkte vi till Wasabi och käkade middag och då var alla samlade igen.



Nu förbereder vi oss för vardagen igen. Skolan börjar för våra barn imorgon, jullovet är slut.........

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hallå, rapport från min första skidsemester, jättehärligt, vi har kanonroligt hela tiden! Min åkning är ingen syn för gudarna! Idag lurade dom upp mig i sittliften för att åka i en väldigt brant backe... På väg upp ser man ju massor med barn som galant åker ner så jag tänker, hur svårt kan det va? Blir panikslagen o allt låser sig, kan helt plötsligt inte svänga! Mange försöker tappert att hjälpa mig men jag går sidledes ner ganska långt innan jag släpper på igen.. After skin var ju jättekul! Ha det så bra, kram

2011-01-03 @ 19:20:45
Postat av: Fam.Hielte

Hoppas att Ni tjejer hade en bra bio kväll/kram Eva

2011-01-03 @ 19:43:21
Postat av: Nina

Hej Eva! Jättebra film!! Blir ett bio besök igen i veckan, då ska vi se den tjejerna såg "How do you know". Hoppas allt är bra hemma & hälsa alla. Massor med kramar från oss, ALLA här hälsar!!

2011-01-04 @ 02:31:39
Postat av: Carina

Visst är det helt underbart med skidsemester! Är så avis på er! Kan man inte få se ett åk? Malin, en gång till ner för den backen, och be nån filma? Så lägger du ut det på FB, snälla!!;)

Kram till er alla <3

2011-01-04 @ 02:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0