Vart tog veckan vägen...?

Vad har hänt veckan som gått? Jo i tisdags var vi på fotbollsmatch, då spelade Ida och Alicia och vann med 2-0. Molly och Olle var med och tittade.



I onsdags var Åsa och jag på jakt efter vinglas i plast, för på lördag ska de ha inflyttningsfest. Vi var precis överallt, men ingenstans kunde vi hitta nåt så simpelt....? Här som ALLT finns?! Tillslut hittade vi ett ynka paket på Publix, och förhoppningsvis får de hem flera tills på lördag då festen är.....
Idag torsdag har jag varit hemma och tvättat och städat lite. Hann med en timma i solsängen oxå. Sen var det hockeyträning för Olle, och när jag släppt av vid ishallen åkte jag och hälsade på Freddan på jobbet. Nya kontoret ligger väldigt nära  ishallen, smidigt!

Pullman är borta, nu är det bara Ermator.

Imorgon ska Olle och jag åka till Orlando på hockeycup. Jag måste hämta Olle tidigare från skolan så vi hinner till första och enda matchen på eftermiddagen. Cupen håller på hela helgen, men jag åker hem på lördagkväll och då får Olle dela rum med Adam och hans familj. Lördagkväll är det som sagt fest hos Bengtsson/Pettersson och den vill man ju inte missa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0