Onsdag

Snart dags för dagens Zumba pass, laddar upp med två koppar kaffe så jag blir pigg o alert;) Idag slutar barnen tidigt i skolan och på fredag har de ledigt, skönt.
I måndags den 7:e februari, på Maries födelsedag, fick Filip sitt efterlängtade körkort! Blandade känslor för mig, glad men orolig.......
Ida och Alicia spelade sin första fotbollsmatch med skollaget igår, och de vann med 8-0.
Ikväll har jag och Patricia bjudit in till tjejträff hemma hos henne. Vår tanke är att vi ska ses 1 gång i månaden och hitta på nåt kul tillsammans. Ikväll blir det tapas och vin, alla bidrar med något, smidigt!

Kommentarer
Postat av: Toja

2011-02-09 @ 20:51:23
Postat av: Toja

Vad duktig du är med dina zumba-pass. Jag måste snart våga mig iväg på ett :)).

Grattis Filip till körkortet - förstår dock en mammas blandade känslor. Men man minns ju själv känslan!

Säger även grattis till Ida - kul att du är igång med fotbollen igen.

Ha det så kul på tjejträffen ikväll.

Kram kram

2011-02-09 @ 20:54:14
Postat av: syster malin

Grattis Filip!! Kör försiktigt nu!!!! Ja, zumba dvd:erna som jag skickade efter har jag inte hunnit prova än eftersom hela källarn är ockuperad med grejer från garaget....men snart så!:) Ha det så bra, kram!

2011-02-10 @ 17:00:52
Postat av: Klara

Ja grattis Fille!

Hoppas det var trevligt på Tapas kvällen, ha en fortsatt bra helg!

Kram

2011-02-11 @ 06:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0