Marknad och Tjejfest

Igår tvingade Patricia och jag barnen att följa med oss på marknaden. Oj så sura miner innan vi kom iväg. Väl på plats var det ju ganska kul tyckte tjejerna, men roligast kanske jag o Patricia hade;)




Grått och kallt till en början, men frampå eftermiddagen kom solen fram


Glada tjejer!


Igårkväll hade vi huset fullt här. Ida och Alicia, Fille, Julian och Nate, och så kom Olles kompis Adam över så då stannade hans föräldrar här o käkade och drack vin med oss. Mycket trevligt och mycket sent blev det.....

Lika trevligt hade vi i onsdagskväll hemma hos Patricia, när vi hade tjejkväll.
Patricia bakom kameran

Massa god mat!


Idag har vi en hemmadag, ingen hockey, så skönt för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!

Detdäringa nöjesfältet såg ju superkul ut! Lite Marken över det kan jag tro;)

Här är det seeeegt idag! Var på partaj hos Jonas o Martina igår,det blev sent, var hemma vid 3-tiden.... Man börjar bli för gammal för att va uppe så sent!!Men kul hade vi!

Idag blir det kalas här, så nu har jag bakat lite, och vi inväntar Hugo ,som vi budar hem från Motala idag;) Inte lämpligt att köra än....(Tur att farfar o farmor kan köra hem honom;))

Kanske kan höras på skypen sen!

Ha det bra, och hälsa alla! Kramar

2011-02-13 @ 15:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0