Då lägger vi ännu en vecka bakom oss

Nu är det bara 7 veckor kvar tills vi ska kryssa i Karibien tillsammans med Farmor & Farfar och Henke & Klara & Alma & Maja. Som vi längtar! Vi ska fira farmor som fyller 60 år, så hon borde ju bli bjuden av oss alla, men istället är den hon som bjuder oss...Helt fantastiskt! Det blir ett stopp på Grand Cayman och ett stopp på Cozumel.
Jag kanske redan har berättat att vädret här är helt fantastiskt just nu. Svensk högsommar värme, när det är som bäst!
Idag har jag käkat lunch med Amy och hennes kompis på Friday´s och vi satt ute och bara njöt! Nästan liiite för varmt faktiskt;)
Men jag fick svalka av mig ikväll i ishallen, Olles lag spelade träningsmatch och vann med 3-2. Nu sitter vi och kollar på Lightning-Red Wings. Vi väntar hem Freddan som precis ringde från Houston där han mellanlandat, och tyvärr är flyget försenat därifrån med 1 timma. Typiskt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och här längtar vi!!!!!!!!!!

2011-02-18 @ 10:38:50
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Ja, passa på och njut! Ni vet inte ännu vad vi kräver i motprestation! Vi går med stora kliv mot ett ålderdomligt liv och vill njuta av livet tillsammans med er medan vi kan.

2011-02-19 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0