Alla Hjärtans Dag!

Var det igår.....Jag fick fina röda rosor av min man, levererade av ett blombud (Tobbe), för själv flög han till San Antonio tidigt på morgonen. Nu kommer han hem på torsdag igen. Barnen kom hem med godis och nallar som de fått av kompisar i skolan, allt som går att firas, firas rejält här;)

Temperaturen hoppar rejält här just nu. Igårmorse var det frost, så det var täckjacka på när jag och Molly gick ut på första promenaden. Vid lunch låg jag på bryggan i bikini och solade, helt ljuvligt väder!

Idag ska jag till frissan och färga och klippa, och imorgon ska jag för första gången i mitt liv sätta i extensions! Får se om jag kan ordna före och efter bilder, haha.......
Just nu kl 08,00, morgondimma.....

Molly laddar för en promenad runt sjön




Kommentarer
Postat av: Marie

Ååååå va kul, före och efterbilder är ett MÅSTE!!!! Spännande;)

2011-02-15 @ 19:58:53
Postat av: Martina

Spännande och häftigt! Håller med Marie före och efter bilder ett MÅSTE ;)))

Kram kram

2011-02-15 @ 22:10:16
Postat av: syster malin

Jag håller oxå med!!:)

2011-02-15 @ 22:10:53
Postat av: Toja

Och vad gör jag då - jo, jag håller naturligtvis med alla kloka flickor ovan. Före och efter - spännande!

Alla hjärtanskramar lite dagen efter.....

2011-02-16 @ 22:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0