Nedräkning

Fredrik åkte till Californien tidigt i måndagsmorse, han kommer inte hem förräns på måndag igen. Men helgen ska han tillbringa hos Filip! Även Rikards pappa Hilding och en av hans bröder flyger dit från Sverige. De ska äntligen få se dom spela i sitt skollag, kul! Just det, dom förlorade matchen i lördags och att man ska kunna se matcherna på internet verkar inte funka. Hade ju varit toppen om det gick.
Här förbereds för Sverige resa. Vi ska inte köpa så många julklappar/presenter, men det blir en hel del tillslut ändå:) Hursomhelst så är jag faktiskt färdig, nästan....Har bara ett par saker kvar att handla, men jag vet exakt vad, så det är bara att åka och göra det. Det är full fart in i det sista, så vi får se om vi hinner ha en liten minijul här hemma. Dagen innan vi åker, alltså fredagen, ska vi (vuxna) på den årliga julfesten hemma hos Jal och Shiraz. Då ska man ha med sig en julklapp för "Secret Santa" spelet som brukar vara jättekul. Jag har köpt ett presentkort på Bonefish Grill på 25 dollar, och så ska jag köpa nåt spritaktigt till det andra paketet:) De klapparna brukar vara populärast.
I söndagskväll när vi kom hem från Miami hann vi med att klä granen. Hade inte tänkt att ta fram den eftersom vi inte är hemma i jul, men det är ju så mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0