Full fart

Den här helgen försvann i ett rasande tempo. På lördagsmorgonen åkte vi mot Orlando, där Olle och Adam spelade träningsmatcher mot Orlando Knights. Gehrig och jag hejade så gott vi kunde. De spelade först 2x17 min och den matchen slutade oavgjort 2-2, sen började dom om och spelade nya 2x17 min och där förlorade vi med 1-4.
På vägen hem blev det matstopp på Mc Donald´s.

Inte förräns klockan 17 var vi hemma och då var det snabb tillfixning för att gå på fest. Grannarna rakt över, Tim o Taffy ställde till med "graduation party" för deras dotter. Det var hos dom inbrottet var för ett tag sen, men inga tjuvar var tagna än så länge. Jag stannade ett par timmar och minglade, men sen gick jag hem till killarna och fixade en sen middag till dom.
Igår var det återbesök hos tandläkaren, igenfyllning och återuppbyggnad av liten tand. Allt gick bra och det känns väldigt skönt att vi hann få det avklarat innan vi åker till Sverige.
Fredrik har rapporterat från Kents Hill och Filips alla hockeymatcher i helgen. De vann allihopa! Sista matchen var väldigt spännande, de låg under med 2-5 när det var 15 min kvar av matchen. Kvitterade till 5-5, sudden och tillslut straffar. Vilken härlig seger!
I omklädningsrummet

Nr 3 in action


Vi avslutade söndagskvällen med film och 3:e adventsfika. Vi fick hem nybakade lussebullar och pepparkakor från fam Nyberg, vilken lyx!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag märker att ni snart måste komma till Sverige o vila upp Er!!!

2011-12-13 @ 16:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0