Konfirmationsträff

Imorgonbitti senast kl 6 åker jag och Freddan med Ida och Alica till Davie, där det är konfirmationsträff igen. Förra träffen blev över skype och det funkade ju det oxå. På kvällen är det luciafirande i Svenska Kyrkan, så det ska vi titta på. Har försökt övertala tjejerna att vara med, men dom vägrar. Mysigt att få se ett luciatåg även i år, och på söndag blir det andra advents gudstjänst.
Olle är hos hockeykompisar hela helgen, han har hockeyträning imorgon. Molly får bo hos Tobbe & Co.
Filip och Rikard ringde och meddelade att de vann sin match ikväll med 4-1. Imorgon spelar dom igen och man ska kunna se matcherna online, det vore ju toppen! Får återkomma om det.
Titta vad jag hittade igårkväll, det var i grevens tid minsann:)

Nu ska jag packa en liten väska och sen sova, klockan ringer okristligt tidigt imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Önsker er en supertrevlig helg!

Kram

2011-12-03 @ 16:26:11
Postat av: Toja

En riktigt trevlig helg önskar jag er!

Kram

2011-12-03 @ 16:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0